Włączyliście niskie ceny?

10649595_487811564694864_8708985177542132126_n

źr. Facebook, Media Expert

Media Expert dał nam popalić w te Święta.  W przerwach między jedzeniem i świątecznymi filmami Ewelina Lisowska, czyli nowa twarz sklepu bez przerwy przypominała mi, że włącza niskie ceny. Robiła to tak często, że bałam się, że niedługo wyskoczy mi spod choinki. Prawdopodobnie zapomniałabym o tym gdyby nie fakt, że dziś znowu po raz1500000 Ewelina włączała u mnie niskie ceny. I tym sposobem przekroczyła granicę mojej wytrzymałości i cierpliwości. Wiecie jak jest. Ludzie nienawidzą reklam. Oglądacie fajny film…a tu nagle reklama. 15-20 minut. Co wtedy robicie? Przełączacie na następny kanał i jeszcze na następny. I wszędzie wyskakuje Wam Ewelina Lisowska. Nie żeby było to coś złego. Jest śliczna, ma niezły głos, a piosenkę ” w stronę słońca” naprawdę lubiłam. Jednak co za dużo to niezdrowo i coś w tym jest. A włączanie niskich cen było zdecydowanie zbyt nachalne. Jednak to reklama. Może być nachalna. Może być przytłaczająca i wszechogarniająca. Może też irytować. I tak też się stało. Ale oprócz tego jest też skuteczna. Mówią o niej dosłownie WSZYSCY. Na Facebooku powstało minimum 6 stron “Rzygam reklamą Media Expert”, z której każda ma przynajmniej kilkanaście tysięcy polubień. Film na youtube został odtworzony ponad 600 000 razy. Myślę, że w takim przypadku Media Expert ma  gdzieś jak bardzo wkurzająca jest to reklama. Gdybym kupowała teraz np. telewizor jestem pewna, że zwracałabym uwagę na to gdzie jest tańszy i jeśli okazałoby się, że wybór padłby na Media Expert, na pewno nie zrezygnowałabym z zakupów z powodu włączania niskich cen przez Ewelinę Lisowską.

Jest jedna rzecz, której absolutnie nie potrafię zrozumieć. Mianowicie hejtu na Ewelinę Lisowską. No, bo naprawdę. Może działa na nerwy i jest niewyobrażalnie irytująca w reklamie, ale odpowiedzcie sobie szczerze, czy gdybyście rzeczywiście sami dostali ofertę wystąpienia w reklamie (pewnie za niemałe pieniędzy) jak bardzo obchodziłoby Was to, że kogoś będzie to wkurzać? Ta kampania powoli dobiega końca. Jednak szykuje się kolejna! Media Expert w końcu włączyło niskie ceny, a teraz zabiera się do “czyszczenia magazynów”. Lepiej się przygotujcie, bo może być kolejny hit!

A Wy włączyliście niskie ceny czy “rzygacie” reklamą? Gdyby komuś było mało:

 

One comment

  1. Agata says:

    To prawda co piszesz 🙂 Mnie jeszcze ta reklama do szewskiej pasji nie doprowadziła, ale widzę co się dzieje. Szczerze to działa i o Media Expert mówi się teraz wiecej niż przed reklamą. Ja sama zaczęłam się bardziej przyglądać Media Expert (i to nieświadomie!!) czytam ich gazetki i odkąd reklama się pojawiła odwiedziłam już ten sklep 2 razy, wcześniej to 2 razy w roku było maksem.

Dodaj komentarz